תקשורת בין אישית-> היא תקשורת שמתקיימת בין קבוצה של אנשים . אנשים אלה מקבילים מסר ממי שמישתתף בשיחה ומגיבים במסר
כך נוצרת תקשורת.
כך נוצרת תקשורת.
רעש בתיקשורת-> הוא משהו שמפריע לנו לנהל שיח או לקבל את המסר הנמסר לנו בידי המוען . לדוגמא : אם בזמן שאנו מתקשרים מישהו מתקשר אלינו אז השיחה בין המשתתפים בה מופרעת ביגלל הצילצול.
דוגמא נוספת היא כאשר מישהו מדבר אלי ואני מאבד ריכוז וזה מפריע לקבלת המסר
דוגמא נוספת היא כאשר מישהו מדבר אלי ואני מאבד ריכוז וזה מפריע לקבלת המסר
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה